top of page
Поиск
  • Фото автораНадя Савченко

Про проведення Всеукраїнського тижня громадського здоров’я

Відповідно до листа Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації від 10.04.2019 №1554/03.2-13 «Про проведення Всеукраїнського тижня громадського здоров’я» у школі було організувати та проведено Всеукраїнський урок «Громадське здоров’я» з нагоди Всесвітнього дня здоров’я, у рамках якого висвітлювалися питання зі збереження здоров’я, формування здорових звичок та відповідального відношення до власного здоров’я;

Діти із захопленням слухали розповіді вчителів,складали пам'ятки та грали у квести, оформляли стенди з правил збереження власного здоров'я,підбирали продукти харчування для власного меню та й просто весело проводили час у спілкуванні з однолітками та наставниками. З 18 квітня у Орлянській школі стартує щоденна оздоровча програма"Обираємо здоров'я". Кожен клас готує танцювальну презентацію"Ранкова зарядка". Я думаю,


буде цікаво!!! Слідкуйте за новинами.


















14 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Районний етапХX Всеукраїнського конкурсуучнівської творчості,присвяченого Шевченківським днямН

Творча робота на тему: «Торуй свій шлях, - той, що твоїм назвався, той, що обрав тебе навіки вік» (В. Стус) » Виконав учень 7 класу комунального закладу «Орлянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступен

bottom of page