top of page
Поиск
  • Фото автораНадя Савченко

Міжрегіональний фестиваль ораторського мистецтва«Заговори, щоб я тебе побачив»

«Я і моя мала Батьківщина: роздуми і сподівання»

Моє рідне село

Моє рідне село:

Світ дитинства чарівний,

Де акацій духмяних

Розпускається цвіт.

Кожен спогад про тебе

Такий неймовірний,

Кожна думка про тебе

Тривожить, п’янить.

Тут батьки народились,

І з прадіда – діда

Шанували святині,

Плекали добро.

Тут дітей научили

По совісті жити,

Зберігати при цьому

Сердечне тепло.

Над селом лопотіли орлинії крила,

Закликали у гості довгожданне тепло,

Щоб сади розквітали в духмяному зіллі

І під осінь давали пахуче добро.

Тут дитинство щасливе, п’янке, променисте

Пролітає, мов казка, що дарує пісні.

Візерунками щастя в майбуття урочисте

Вишиває дорогу на святім полотні.

Вишиває нам доля нитками майбутнє

Для своєї дитини - на щастя й добро.

Ти навіки зостанешся нам незабутнє,

Бо корінням своїм через серце пройшло.

Я пишаюся тим, що я – українка,

Що народжена ненькою в ріднім селі.

Міцно стану на ноги, зросту та розквітну

І ніколи не зраджу своєї землі.

Я прославлю село аж на всю Україну,

Розкажу, що Орлянське – найкраща земля!

Найрідніша, добріша, співоча, привітна,

Бо вона в моїм серці навіки одна.

7 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

Районний етапХX Всеукраїнського конкурсуучнівської творчості,присвяченого Шевченківським днямН

Творча робота на тему: «Торуй свій шлях, - той, що твоїм назвався, той, що обрав тебе навіки вік» (В. Стус) » Виконав учень 7 класу комунального закладу «Орлянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступен

bottom of page